تو بگو چیکار کنم!!!؟؟؟


تو بگو چیکار کنم!!!؟؟؟

✍شمارش ازتومخاطبینم حذف شد⇦⇦قبــــــــــول✔ ✍عکساش ازتوگالریم حذف شد⇦⇦قبــــــــــول✔ ✍به دوستام گفتم دیگه اسمشوپیشم نیارن⇦⇦قبــــــــــول✔ ✍ولے ڍ لامصبــــــــــ من شمارتوحف‍ظــــــــــم ✖ باحافظــــــــــم چیکارکنم✖ ✍وقتی اتفاقی عکستومیبینم ⇦⇦چیکــــــــــارکنم✖ ✍وقتی حالتوازم میپرسن⇦⇦چے بگم ..بگم اونی که براش میمردم..رفت✖✖ ✍لعنتــــــــــی هنوزم به جونتــــــــــ قسمم میدن دوستام↯ هنوزم قسم جونــــــــــتوردنمیکنم ✍هنــــــــــوزم همه حالتوازمن میپرس ✍اخــــــــــه لامصب بااهنگ هاے یادگاریت چه کنم ✍بااین همه تشابــــــــــه اسمی چیکارکنم↯ ✍بااین همه عاشقی که میبینمویادت میفتم چیکا کنم ✖✖✖ بااین قلب لعنتی که دیگه عاشق نمیشه چیکارکنم.ها؟....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, ساعت 12:59 AM توسط fi fi✘